nieuwbouwproject:
De-wereld (Eindhoven)

Login

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Bent u nog geen lid?
Klik dan hier om u
gratis aan te melden.

Wachtwoord vergeten?
Klik dan hier om een
nieuw wachtwoord aan
te vragen.

Selecteer een nieuwbouwregio

Kom in contact met uw buurtgenoten

Menu

• Home
• Nieuws
• Forum
• Fotogallerij
• Agenda
• Klantenvoordeel
• Links
• Contact

Gebruikers Online

Gasten Online : 1

Aangemelde leden : 18
Nieuwste lid
robenwendy

Fotogallerij

Fotogallerij

Laatste Foto (28-01-2009)

Forum over De-wereld - Dichte achterdeur AustraliŽ

AuteurBericht
HeleenGeplaatst op: 13-01-2009 15:55

De dichte achterdeur bij de Australiëwoningen geeft een behoorlijk donkere hoek. Ik begreep dat meer mensen dat bezwaarlijk vonden. Misschien dat we na oplevering gezamenlijk iets anders kunnen doen. Wat is jullie idee daarover?

Heleen

Naar boven
EugenieGeplaatst op: 13-01-2009 18:58
Dan doe ik graag mee na de oplevering. Kent iemand goede leveranciers?
Naar boven
Erwin en MoonGeplaatst op: 13-01-2009 20:09
Naar boven
Erwin en MoonGeplaatst op: 13-01-2009 20:09
Wij willen daar ook naar kijken. Zie mijn bericht van gisteren op je bericht van 14-12-08.
Naar boven
HeleenGeplaatst op: 14-01-2009 19:56

Misschien kunnen we een lijst maken van mensen die dit allemaal willen. Eenheid is altijd beter.

Naar boven
RemcoGeplaatst op: 26-01-2009 22:03

Kijk eens op www.deuren.com.

Model 1427 lijkt mij wel mooi.

Volgens KOMO norm geproduceerd
Merbau 6" stijlen en dorpels, 40 x 140 mm
Stapeldorpelhoogte 27 cm
Dekkend voorbehandeld in RAL 1013
Voorzien van 2 ventilatiesleuven t.b.v. geventileerde binnenbeglazing
Geschikt voor isolatieglas
Opdek isolatieglaslatten worden voorgeboord en in verstek meegeleverd
Door de brede stijlen zijn nagenoeg alle veiligheidssloten toepasbaar!
6 Jaar garantie

Deze deur kost €236,- exclusief glas, montage e.d.

Leverancier:

Jos Hessing BV

Adres Pastoor van Arsplein 19
Postcode en plaats 5622 CJ EINDHOVEN

Hebben meer bewoners interesse in een dergelijke deur? Hoe meer zielen, hoe scherper de deal!

Naar boven
Erwin en MoonGeplaatst op: 26-01-2009 22:36
De site is een welkome tip, de keuze van deur  vinden wij minder geschikt. Uit ervaring weet ik dat een deur met teveel glasoppervlak op den duur voor klem problemen gaat zorgen bij weersveranderingen. Komen we vast wel uit, mochten we tot `groepsaankoop` overgaan.
Naar boven
EugenieGeplaatst op: 27-01-2009 19:17
Ik vind zowel de 1427 als 1440 erg mooi. Lijkt op wat ik nu heb. Ik heb er nooit problemen mee gehad. Wil wel  een meerpuntssluiting erop hebben. Ziet goed uit! Ik wil wel meedoen.
Naar boven
Johan MarianneGeplaatst op: 28-01-2009 22:43
Ik heb in de fotogalerij een foto geplaatst waarin ik de desbetreffende achterdeur voor onze beeldvorming in geretoucheerd heb. `ik denk dat het toch een verbetering wordt!
Naar boven
HeleenGeplaatst op: 02-02-2009 14:27
Kan me zowel in 1427 als 1440 vinden. Misschien is voor een achterdeur 1440 ietsje handiger. Wel vind ik het belangrijk dat er een veiligheids-deurbeslag op komt. Bij voorkeur de vierkante versie austria-square, die te zien is als je doorklikt op die site.
Naar boven
Erwin en MoonGeplaatst op: 02-02-2009 22:34
Welke deur iemand ook kiest, belangrijkste is dat deze voldoet aan 't Politie Keurmerk.
Naar boven
HeleenGeplaatst op: 08-02-2009 19:28
Zou het een idee/mogelijkheid zijn om de bestaande deur te bewerken? Een vierkant vlak eruit halen en daar dubbel glas in doen? Dan voldoe je naar alle waarschijnlijkheid aan de veiligheidsvoorschriften.
Naar boven
robenwendyGeplaatst op: 30-04-2009 19:12
Wij overwegen ook de laatst genoemde optie, alleen dan een raam geheel van boven naar onder, overeenkomstig de schuifpui. Met deze optie kan ook het  bestaande hang en sluitwerk worden gebruikt. Als we er t.z.t. meer onderzoek naar zullen gaan doen hoe dit te verwezenlijken dan zullen we het noemen op het forum. Als anderen inmiddels wijzer geworden zijn betreft dit onderwerp, dan horen we het graag!
Naar boven
Lennart en BiancaGeplaatst op: 18-06-2009 10:14
Zijn er nu al bewoners bezig met het plaatsen van een andere achterdeur voor type Australië? Ons huis wordt binnenkort opgeleverd en wij willen deze dichte deur eigenlijk meteen vervangen. Als andere bewoners dit ook van plan zijn op korte termijn, zouden we dit misschien collectief kunnen doen.
Naar boven

Keuken kopen?
Bekijk al het aanbod

Klus?
U heeft een klus, wij zoeken de goedkoopste vakman.
Vraag een offerte aan

Quick Step laminaat
Vloertarieven vergelijken

Verzekering vergelijken
Vraag een offerte aan

Hier adverteren?

Bouwbegeleiding nodig?
Casa Nova voor al uw vragen

Disclaimer    Colofon    Copyright © BIJN Solutions B.V. Alle rechten voorbehouden.    Powered by Nieuwbouwwoningen.nl