nieuwbouwproject:
De-wereld (Eindhoven)

Login

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Bent u nog geen lid?
Klik dan hier om u
gratis aan te melden.

Wachtwoord vergeten?
Klik dan hier om een
nieuw wachtwoord aan
te vragen.

Selecteer een nieuwbouwregio

Kom in contact met uw buurtgenoten

Menu

• Home
• Nieuws
• Forum
• Fotogallerij
• Agenda
• Klantenvoordeel
• Links
• Contact

Gebruikers Online

Gasten Online : 2

Aangemelde leden : 18
Nieuwste lid
robenwendy

Fotogallerij

Fotogallerij

Laatste Foto (28-01-2009)

Forum over De-wereld - Aanleg tuin - Aanbeveling Hartman Hoveniers

AuteurBericht
MaikelGeplaatst op: 09-03-2009 21:19

Realiseerde me afgelopen week dat de tuin als een grote zandbak wordt afgeleverd, weliswaar met een groene haag als erfafscheiding...

Een kennis van me is eigenaar van Hartman Hoveniers en levert goed werk. Hij is op dit moment aan de slag om wat te krabbelen, maar de eerste prijsindicatie viel me zeer mee (hoewel het natuurlijk afhankelijk is van de wensen).

Ik laat ze in ieder geval komen, dus als er nog iemand gebruik van wil maken, kunnen we elkaar wellicht een plezier doen (hoewel ik er geen cent beter van wordt en ook niet hoef te worden).

Meer informatie over Hartman Hoveniers hier: http://www.hartmanhoveniers.nl/

Ook als je alleen een ontwerp wilt, kun je bij ze terecht: http://www.uwtuinonsontwerp.nl/

Naar boven
EugenieGeplaatst op: 10-03-2009 12:15

Ik ben heel zeker geinteresseerd. De website ziet er goed uit.

Naar boven
MaikelGeplaatst op: 10-03-2009 20:12

Zal de tekening wel laten zien zodra ik die ontvangen heb. Ik krijg deze week een boekje met tuinmaterialen etc en over anderhalve week heb ik een afspraak bij hem om het een en ander door te nemen. Heb hem een budget van ongeveer EUR 5.000 meegegeven, moet hij leuke dingen voor kunnen doen begreep ik...

Contactgegevens staan ook op de website, de eigenaar heet Patrick Hartman.

Naar boven
Erwin en MoonGeplaatst op: 12-03-2009 15:48

Klinkt goed. Site even kort bekeken, ziet er wel goed uit. Ben heel benieuwd wat voor tuin het gaat worden voor zo'n prijs. Lijkt me erg scherp geprijst. Over welke oppervlakte heb je het dan?

Naar boven
MaikelGeplaatst op: 12-03-2009 20:32

Geloof dat mijn tuin (voortuin, achtertuin en pad langs huis) ongeveer 100m2 is. Maar een tuin is zo duur te maken als je zelf wilt...leg overal graszoden neer en je bent zo klaar. Maar als je overal natuursteentegels neer wilt leggen, dan heb je minstens twee keer zoveel budget nodig... Ik wacht dus even af wat hij kan doen voor dat budget...

Heb Van Bree ook een mail gestuurd of ze eventueel nog rekening kunnen houden met het storten van de grond...zou zonde zijn als zij grond storten waarvoor ik daarna extra moet betalen om het af te graven en te laten vervangen...

Naar boven
RemcoGeplaatst op: 12-03-2009 20:53

Wij doen het zelf met behulp van online 3D tuinontwerpen.

http://www.in2lifestyle.nl/content.php?option=viewitem&id=1000223

Groeten,

Remco

Naar boven
MaikelGeplaatst op: 06-04-2009 20:51

Beetje jammer dat het niet mogelijk blijkt om het storten van grond te vervangen door hoogzand. Ook het achterwege laten van het storten van grond was niet mogelijk... Betaal dus nu in feite voor het storten van de grond, het laten afgraven van de grond en het laten storten van hoogzand...

Het tuinontwerp ziet er erg goed uit...wel iets duurder geworden door mijn eigen keuzes...zal binnenkort een impressie laten zien.

Naar boven
MaikelGeplaatst op: 18-04-2009 12:35

Zoals beloofd, hierbij een impressie van het tuinontwerp door Hartman. Heb uiteindelijk diverse dure opties gekozen omdat ik het in 1 keer goed wilde doen.

Naar boven

Keuken kopen?
Bekijk al het aanbod

Klus?
U heeft een klus, wij zoeken de goedkoopste vakman.
Vraag een offerte aan

Quick Step laminaat
Vloertarieven vergelijken

Verzekering vergelijken
Vraag een offerte aan

Hier adverteren?

Bouwbegeleiding nodig?
Casa Nova voor al uw vragen

Disclaimer    Colofon    Copyright BIJN Solutions B.V. Alle rechten voorbehouden.    Powered by Nieuwbouwwoningen.nl